KADA IGRAČI REALNO MOGU OČEKIVATI DA VIRTUALNA STVARNOST BUDE SVE PRISUTNA U ONLINE KAZINIMA?


Prošle su četiri godine otkako je virtualna stvarnost trebala zavladati svijetom i promijeniti igranje igara kakvo poznajemo, ali do sada revolucionarna platforma nije uspjela napraviti buku u mainstreamu. Online kockarnice su poznate po prihvaćanju novih tehnologija i njihovoj upotrebi za poboljšanje iskustva igranja igara, stoga je razumno očekivati ​​da će virtualna stvarnost u nekom trenutku doći u industriju kockanja. Pitanje je, kada će se to dogoditi? Kada igrači mogu očekivati ​​da će virtualna stvarnost postati sveprisutna u online casinu hrvatska?

Vijesti o razvoju VR-a su se ohladile
U ranim danima VR-a, kada su uređaji poput Oculus Rifta i HTC Vivea trebali doći na tržište, činilo se da su se programeri u industriji online kasina trudili stvoriti sadržaj za ono što su mislili da će biti revolucionarni tehnološki pomak. Microgaming je brzo došao do VR ruleta, dok je NetEnt počeo raditi na VR slotovima koji stavljaju igrače licem u lice s divovskim bubnjevima u svijetu mašte. Ovi prototipovi su naišli na pohvale kritike i čak su osvojili nagrade, ali tek treba biti uključeni u kataloge online kockarnica.

Čini se da su ovi glavni programeri za sada promijenili fokus, s vijestima o VR razvoju. Švedski razvojni programer NetEnt priznao je da ulaže mnogo svojih resursa u poboljšanje svoje ponude kasina uživo, uglavnom zato što se ovaj oblik igranja pojavio kao jedan od najpopularnijih oblika igre posljednjih godina. Doista, mnoga najbolja online kockarnica u 2020. sada oglašavaju svoju ponudu kockarnica uživo kao veliku privlačnost za privlačenje igrača. Razina konkurencije u industriji znači da se kockarnice uvijek nastoje istaknuti ili na različite načine, kao što su kroz svoju ponudu, pružajući različite načine plaćanja kako bi bili što prikladniji, ili korištenjem ponuda za prijavu kao što su besplatne vrtnje i bonuse dobrodošlice između ostalog.

VR projekcije predlažu porast u 2023
Nakon netočnog predviđanja da će VR biti hit kada prvi uređaji dođu na tržište, analitičari su morali ponovno kalibrirati svoje projekcije. Novi konsenzus je da će 2023. doći do porasta prihoda od VR-a, s tim da će industrija generirati više od 4,8 milijardi dolara. Ove projekcije uzimaju u obzir evoluciju hardvera s pojavom novih generacija, zajedno s povećanim ulaganjem u softverske tvrtke.

Ta bi godina mogla biti prekretnica koja će omogućiti da VR postane mainstream. Put pametnih telefona može dati uvid u to kako bi VR slušalice mogle postati osnovni predmeti za kućanstvo. Kako se puštaju novi uređaji, stariji modeli će pojeftiniti. To omogućuje većem broju krajnjih korisnika da se dočepa tehnologije.Činjenica da se očekuje da će PlayStation 5 i Xbox Series X imati veliki fokus na VR mogla bi pomoći da tehnologija dosegne i više ljudi.

Je li 2030. konzervativna procjena?
Čim su pametni telefoni postali široko vlasništvo diljem svijeta, programeri online kasina počeli su stvarati sadržaj za manji, prijenosni zaslon. U 2020. gotovo svaki online kasino ima mobilnu opciju, a sve najbolje igre optimizirane su za ručne uređaje. Međutim, trebalo je dosta vremena da se dođe do ove faze sveprisutnosti. Zapravo, prelazak na online kockarnice koje nude mobilne opcije bio je stalan proces koji se dogodio tijekom posljednjih deset godina.

Iz tog razloga, možda bi bilo pametno pretpostaviti da VR probijanje u online kockarnice i postane must-have može potrajati slično vrijeme. 2030. može se činiti kao konzervativna procjena da će VR igre postati bitne za online casino, ali realno bi moglo proći toliko dugo da upotreba opreme postane toliko raširena.

Može potrajati dulje vrijeme nego što se prije očekivalo da VR postane oslonac online kockarnica. Uređaji moraju biti dostupni većem broju krajnjih korisnika prije nego što programeri stave sve svoje čipove u VR košaru. Trenutačno se još uvijek čini kao da su automati i casino uživo glavna područja fokusa za programere.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога